Projekt denko - maj 2017

W tym miesiącu bardzo ciężko mi było zebrać się do zrobienia projektu denko. Niby tych zużytych kosmetyków nie miałam wcale jakoś tak dużo, ale czasu wolnego na to miałam jeszcze mniej. Tak więc startujemy z moimi zdenkowanymi w miesiącu maju...
NIE POLECAM Syoss Ceramide Anti-Breakage - szampon, który kupiłam w Rossmannie. Skusiłam się na niego, ponieważ wcześniej miałam z tej samej serii, taką samą odżywkę do włosów i byłam nią wręcz zachwycona. Niestety szampon jest fatalny, miałam wrażenie, że wcale nie myje moich włosów, tylko je skleja. Na następny dzień po myciu, włosy były już przetłuszczone u nasady. Ja na pewno ponownie nie kupię.
POLECAM Luksja Pro Care Soften - owsiane mleczko pod prysznic. Wiecie, że ja uwielbiam produkty pod prysznic Luksji. Według mnie są one najlepsze ze wszystkich. To mleczko miało bardzo subtelny zapach, ale cudownie nawilżało moją skórę, aż do tego stopnia, że nie musiałam używać po nim żadnego balsamu. Polecam!
POLECAM Oceania Aromatic Lawenda i Patchouli - jak wiecie, te żele pod prysznic mają galaretowatą konsystencję i po nich zawsze trzeba nakładać balsam. Mają bardzo ładne zapachy, ten był wyjątkowo intensywnie lawendowy. Mam jeszcze jeden taki żel i już chyba ich więcej nie będę kupować, bo wydaje mi się, że moja skóra staje się bardziej wymagająca i potrzebuje czegoś bardziej kremowego.
POLECAM Acerin Spray chłodzący do nóg - to był strzał w dziesiątkę, kupiłam go w Naturze za niecałe 10 zł. Jak wracałam po 12-godzinnej zmianie w pracy, to przynosił on moim umęczonym stopom cudowną ulgę. Jeśli macie takie problemy z nogami jak ja, to wypróbujcie go, bo jest naprawdę dobry.
POLECAM Biolaven Organic Płyn micelarny - ten płyn dostałam w ostatnim boxie z BeGlossy. Miał bardzo przyjemny zapach i dobrze zmywał makijaż. Co najważniejsze - nie podrażniał oczu, ani skóry. Polecam.
POLECAM Bies La bella vita - perfumy 100 ml, których ja używam do pracy. Ten zapach jest trafiony w dziesiątkę, mocny, intensywny, taki bardzo mój. Podobał mi się, kupiłam go w Biedronce, ale ostatnio nie widziałam go, więc kupiłam sobie inny, też ładny.
POLECAM Nivea Invisible - dezodorant w kulce, przyjemny zapach, na promocji w Rossmannie kupiłam go za jakieś 7 zł. Muszę przyznać, że zaskoczył mnie trwałością i tym, że dawał uczucie świeżości na naprawdę bardzo długo. Może jeszcze do niego wrócę.
POLECAM Maybelline Affinimat 17 Rose Beige - podaję Wam link do recenzji tego produktu na moim blogu: http://poradniknetowy.blogspot.com/2016/09/maybelline-affinimat-najlepszy-podklad.html
POLECAM Beaver Daily Moisture Conditioning Spray - spray do włosów ułatwiający układanie ich. Ja jestem nim zachwycona, ponieważ działał on w taki sposób na moje włosy, że mniej się puszyły i były znacznie bardziej gładkie. Zdecydowanie polecam, jeśli ktoś ma taki sam problem ze swoimi włosami, jak ja.
POLECAM Bania Agafii Drożdżowa maska do włosów - to był bardzo dobry zakup, ponieważ ja nakładałam tą maskę na włosy po myciu i zmywałam po jakichś 2-3 minutach. Włosy były gładkie, łatwo się rozczesywały, nie puszyły się i ładnie układały. Maska zupełnie nie przetłuszcza włosów, to naprawdę dobry produkt za niewielkie pieniądze.
POLECAM Himalaya Herbals Krem na dzień do twarzy i ciała - w większości mój mąż go zużył, bo bardzo mu ten krem podpasował. Dobrze nawilżał skórę, szybko się wchłaniał i nie przetłuszczał jej. Do tego jeszcze miał bardzo delikatny zapach i lekką konsystencję. Minusów chyba nie ma żadnych.
POLECAM Shefoot Sól do kąpieli stóp - podlinkuję Wam tutaj moją recenzję tego produktu: http://poradniknetowy.blogspot.com/2016/09/shefoot-sol-do-kapieli-stop-moje.html
POLECAM Perfect.Me Frizz Stop - ten produkt również recenzowałam na moim blogu: http://poradniknetowy.blogspot.com/2017/03/perfectme-frizz-stop-maseczka-do-wosow.html
POLECAM Czyste Piękno Oczyszczające plastry - plastry na nos oraz na czoło i brodę. Bardzo dobrze trzymają się skóry i dobrze ją oczyszczają. Mają tylko jeden minus - po wyschnięciu należy je ponownie lekko zmoczyć wodą, a dopiero później oderwać, ponieważ w innym wypadku można sobie podrażnić skórę. Niestety podczas wysychania na skórze bardzo mocno do niej przylegają i trzeba na to uważać, żeby sobie nie zaszkodzić.
POLECAM Exclusive Cosmetics SPA Hialuronowa Maska w płatku fizelinowym - super sprawa, jak dla mnie porównywalna z Garnierem. Cudownie pachnie, super nawilża skórę, nie musiałam już po jej zdjęciu nakładać kremu na twarz, bo skóra była naprawdę nawilżona. Polecam.

Podsumowanie:
POLECAM  14 kosmetyków
NIE POLECAM 1 kosmetyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz