Rosół mój idealny

Nie tak łatwo jest ugotować idealny w smaku rosół. Ja swojego szukałam bardzo długo, eksperymentowałam z mięsem i przyprawami, aż w końcu znalazłam to, czego szukałam. Z taką kompozycją przypraw mogę ugotować pyszny rosół z każdego mięsa z jednym zastrzeżeniem. Gotując rosół jedynie na mięsie drobiowym muszę dodać więcej soli i przypraw, bo to mięso jest delikatne, a po ugotowaniu daje słodki posmak.
Składniki na 2,5 litra wody:
7 skrzydełek z kurczaka
około 1,5 łyżeczki soli
2 liście laurowe
2 ziarna ziela angielskiego
2 duże marchewki
niewielki korzeń selera
niewielki por
2 średnie pietruszki
kilka gałązek świeżej natki pietruszki i liści selera
pół łyżeczki pieprzu ziołowego
1/3 łyżeczki kurkumy
1/3 łyżeczki słodkiej papryki mielonej
opalona główka cebuli
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz