Recenzja komiksu "Biblia" Sergio Cariello

Kontynuując moją wyprawę po świecie komiksu natknęłam się ostatnio na "Biblię" w wydaniu obrazkowym. Książka dość pokaźnych rozmiarów, gruba, ciężka, no ale jakoś dałam radę przytargać ją do domu. Praktycznie od razu zaczęłam ją czytać.
"Biblia" w wydaniu komiksowym zapewne jest kierowana do dzieci, ale i mi przypadła do gustu. Przedstawiona w niej historia chrześcijaństwa to nic innego, jak przepiękne ilustracje opatrzone cytatami z Biblii. Rzecz naprawdę warta uwagi i poświęcenia czasu, zwłaszcza, że przypomnienie sobie historii Mojżesza, Chrystusa i jego apostołów, którzy głosili dobrą nowinę i zakładali kościoły, to dobra lektura.
Na uwagę zasługują obrazy Sergio Cariello, które są barwne, pełne ekspresji, naprawdę piękne, bo pełne szczegółów. Nie wiem czy jest to pozycja odpowiednia dla dzieci, wiem, że ja ją pochłonęłam z ogromną ciekawością.
Czytałam, że pojawiła się kolejna część tego komiksu, ale niestety nie ma jej do wypożyczenia w mojej bibliotece, więc na jej przeczytanie będę musiała poczekać. Tymczasem polecam Wam "Biblię" w wydaniu komiksowym, którą wypożyczyłam i z przyjemnością przeczytałam. Momentami nawet wydawało mi się, że czytam jakąś powieść przygodową, choć jej zakończenie i cały przebieg historii znam tak dobrze, jako wierząca w Boga i od najmłodszych lat uczona historii chrześcijaństwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz