Makaron z łososiem wędzonym i szpinakiem

Dziś u mnie dzień rybny, więc na obiad postanowiłam zrobić makaron z łososiem i szpinakiem. Danie proste, szybkie, pożywne i bardzo smaczne, a więc dokładnie takie, jak lubię.

Makaron - ja wybrałam grube wstążki - gotujemy wedle własnego uznania, mogą być al dente, mogą być bardziej "rozgotowane" ;). Pamiętajcie, żeby makaron dobrze posolić, bo do sosu już nie dodajemy żadnych przypraw. Na patelni mieszamy małą śmietanę 18% do zup i sosów z 1/3 szklanki wody. Do tego dodajemy łososia wędzonego na gorąco. Ja swojego kupiłam w Biedronce na promocji za niecałe 8 zł. Jedna taka porcja wystarczy. Wedle uznania można również wybrać łososia z pieprzem, koperkiem lub bez dodatków i tego ostatniego właśnie ja wybrałam.
Łososia rozdrobniłam widelcem na drobniejsze kawałki. Następnie dwie garście świeżego szpinaku opłukałam i posiekałam na większe kawałki. Wszystko dodałam do śmietany i podgrzałam przez kilka minut na patelni, aż sos zgęstniał. Następnie dodałam ugotowany makaron i całość dobrze wymieszałam.
Przyznam się, że pierwszy raz robiłam to danie i wyszło naprawdę smaczne. Miałam zamiar dodać do sosu jeszcze suszone pomidory, ale okazało się, że ich po prostu nie mam. Następnym razem na pewno w tej bogatszej wersji zrobię to danie.
Życzę Wam smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz