Sałatka z brokułami i kurczakiem

Idzie jesień, co widać za oknem i czuć przy każdym wyjściu z domu. Więc też i moje smaki się zmieniają. Teraz mam ochotę na sałatki, ryby, a nawet na dobre pasztety. Jednym słowem wszystko, co daje dużo energii i witamin. Tym razem naszła mnie ochota na sałatkę z brokułów i kurczaka. Zobaczcie jak ją zrobiłam!
Najpierw ugotowałam brokuła i jeszcze kilka różyczek kalafiora, ostudziłam i wyłożyłam na dno miski...
Miałam 4 pomidorki papryczkowe, które pokroiłam na połówki. Dodałam jeszcze jednego pomidora malinowego pokrojonego w grubą kostkę...
Później ugotowałam 2 jajka na twardo i pokroiłam w grubą kostkę...
Później kawałek piersi z kurczaka usmażyłam na patelni z dodatkiem bazylii, kurkumy, soli i pieprzu. Wystudziłam i dodałam do miski...

Na sam koniec zrobiłam sos. Pół dużego jogurtu naturalnego, odrobina soli, pieprzu i mielonego czosnku. Do tego jeszcze dodałam pół pęczka świeżego koperku posiekanego drobno i całość wymieszałam. Wylałam sos na wierzch...
Na górze posypałam jeszcze ziarnkami słonecznika, bo uwielbiam chrupiące sałatki...
I było pysznie! Jeszcze lepiej ta sałatka smakowała następnego dnia. Spróbujcie sami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz