Recenzja "Kobiety Wojny" Szczepański, Kijuc, Kałuszyński

Komiksy... komiksy... komiksy... Oto kolejny z nich, który mnie zainteresował, choć po jego przeczytaniu czuję mały niedosyt.
"Kobiety Wojny" to komiks opowiadający o losach 3 kobiet w czasie wojny. Wydawał mi się interesujący, dlatego też go wypożyczyłam. Powstał on po to, żeby młodsze pokolenia pamiętały o tym, jak straszna była wojna i co ludzie przeżywali w tym okrutnym czasie.
Mogę o nim powiedzieć, że jest poprawny, ze względu na temat przewodni może zainteresować czytelnika, ale sama treść pozostawia u mnie pewien niedosyt. Miałam nadzieję na więcej. Chciałam dłuższych historii, bardziej zagmatwanych, a dostałam proste opowieści o tym, jak straszna jest wojna, o czym przecież wszyscy wiedzą.
Mam wrażenie, że autorzy chcieli właśnie uzyskać taki efekt - proste, krótkie, ale treściwe i wartościowe historie. To im się udało, ale ja chcę wciąż więcej. Być może doczekam się kontynuacji, bo sam temat wojny jest wart głębszej analizy. O tym pamiętamy i będziemy pamiętać na pewno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz