Surówka do obiadu

Nie lubię stać długo przy garach, a jako żona i matka chcąc nie chcąc muszę jakoś żywić moją rodzinę. Często na obiad szykuję jakieś mięsko, a co do tego? Obowiązkowo jakieś warzywa. I oto właśnie jest mój przepis na pyszną, szybką surówkę obiadową, którą poleciła mi moja siostra.
Surówkę robi się bardzo szybko, a składników wiele nie potrzeba. Ja najpierw siekam kapustę pekińską, później ścieram na grubej tarce surową marchewkę i na koniec dodaję słodką kukurydzę z puszki. Do tego dodaję majonez lub jak kto woli jogurt naturalny. Całość mieszam i gotowe!
Surówka ta jest naprawdę przepyszna, zwłaszcza do pieczonego mięsa, kurczaka, gulaszu. Często ją robię i nie tylko mi ona smakuje. Nie polecam jej do ryby, bo jakoś według mnie nie pasuje. Spróbujcie, bo naprawdę warto!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz