Zupa krem z grzankami

Ostatnio chodziła za mną zupa krem, aż w końcu uległam pokusie i ją zrobiłam. Robi się ją szybko, a jest naprawdę bardzo smaczna. Nawet mój mały synek się nią zajada.
Do garnka nalałam wody i wrzuciłam kostkę rosołową. Następnie wrzuciłam obranego i pokrojonego ziemniaka, marchewkę, cukinię, korzeń pietruszki, kawałek korzenia selera, kilka różyczek kalafiora i odrobinę dyni. Gotowałam do czasu, aż warzywa stały się miękkie. Następnie odcedziłam warzywa i przełożyłam je do miski. Blendowałam dodając po odrobinie rosołu z gotowania warzyw, aż do uzyskania odpowiedniej konsystencji. Na koniec dodałam śmietanę i grzanki czosnkowe.
Zupę krem często robię z warzyw, które po prostu mam pod ręką. Dlatego każdy może zrobić swoją własną kompozycję. Zupa krem jest pyszna, sycąca. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz