Sałatka z sałaty karbowanej, kurczaka, kukurydzy i świeżych warzyw

Uwielbiam sałatki i co jakiś czas robię jakąś już sprawdzoną albo tworzę coś nowego. Dziś mieliśmy mieć gości, więc trzeba było coś przygotować. Jestem nowoczesną panią domu, więc na obiad zamiast kotleta i fury ziemniaków z tłuszczem zaserwowałam taką oto sałatkę, a do tego po kawałku cieplutkiej pizzy jedynie z sosem pomidorowym i serem. Miałam zamiast pizzy zrobić grzanki grillowane, ale ciepła pizza do takiej sałatki bardziej mi pasowała.
Najpierw dodałam kilka liści czerwonej sałaty karbowanej.
Do tego dodałam jeszcze kilka liści zielonej sałaty karbowanej, żeby było bardziej kolorowo.
Jeden mały filet z kurczaka obtoczyłam w jajku, panierce, soli i pieprzu, podsmażyłam na patelni i po przestygnięciu pokroiłam w drobną kostkę.
Pół białej papryki też pokroiłam w kostkę i dodałam na wierzch.
Dokładnie 7 pomidorków koktajlowych pokroiłam w ćwiartki, a następnie każdą ćwiartkę na połowę i dodałam do sałatki.
3/4 małej puszki kukurydzy dodałam, bo tą 1/4 puszki zjadłam na spółkę z moim synkiem. My uwielbiamy kukurydzę!
Kulkę sera mozzarella pokroiłam w kostkę i dodałam do sałatki.
Na wierzch zrobiłam sos z małego jogurtu naturalnego i dwóch łyżeczek majonezu, dodałam też odrobinę soli, pieprzu cytrynowego, czosnku mielonego i suszonej bazylii. Całość wymieszałam i wyszło pysznie! Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz