Kotlety z kurczaka, cukinii i sera mozzarella

Dziś mam smaka na kurczaka i oto właśnie powstały pyszne kotleciki z piersi kurczaka, cukinii i sera mozzarella. Lekkie, ale syte, łatwe do przyrządzenia i do tego cała kompozycja obiadowa bardzo smacznie dobrana. Zapraszam...
Pół piersi z kurczaka pokroiłam w kostkę i zamarynowałam w sosie sojowym. Wstawiłam do lodówki na około 30 minut. Następnie cukinię umyłam, obrałam i pokroiłam w kostkę, dodałam do kurczaka. To samo zrobiłam z mozzarellą. Następnie dodałam do całości sól, pieprz ziołowy, czosnek granulowany i cynamon, dwie łyżki śmietany 18%, 3 łyżki mąki i dwa jajka. Całość dobrze wymieszałam i smażyłam na oleju rzepakowym, aż ładnie się zarumieniły.
Na koniec pokażę Wam, jak wyglądała porcja obiadowa mojego męża - kotleciki, kasza pęczak i brukselka gotowana, a następnie podgrzana na patelni z odrobiną bułki tartej. Jak dla mnie rewelacja, spróbujcie sami!

1 komentarz: