Najlepsza sałatka makaronowa

Przepisów na sałatki jest tysiące, jeśli nie miliony. Ja mam swoich ulubionych kilka, które nigdy mi się nie znudzą i zawsze smakują wyśmienicie. Dziś pokażę Wam przepis na moją ulubioną sałatkę makaronową z pysznymi soczystymi warzywami. Jest to sałatka wegetariańska, bez mięsa. Pyszna! Sprawdźcie sami!
sałatka z makaronem
Składniki:
  • pół paczki drobnego makaronu
  • pół czerwonej papryki
  • mała puszka kukurydzy
  • pół długiego ogórka
  • pół pęczka świeżej rzodkiewki
  • 3 plastry sera żółtego - u mnie obowiązkowo gouda
  • 2 jaja ugotowane na miękko - opcjonalnie, bo bez jaj też jest pysznie
  • 2 duże łyżki majonezu
  • sól i pieprz ziołowy do smaku
Makaron gotuję al dente, odcedzam i studzę. Resztę składników kroję w kostkę. Całość mieszam i przyprawiam wedle uznanie.

UWAGA!!!

Sałatka najlepiej smakuje po dwóch godzinach leżakowania w lodówce.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz